A mai digitális világban a vállalkozások online jelenléte kulcsfontosságú. A fő kérdés cégvezetőként mégis az, hogy hogyan készíthető minőségi tartalom minimális időráfordítással úgy, hogy a cégvezetésre, az ügyfélszerzésre, a pénzügyekre és a mindennapos operatív feladatok ellátására is jusson idő? A DLX MEDIA csapata kifejlesztett egy 4 lépéses tartalomgyártási módszert, amely egyszerre hatékony, időtakarékos és maximálisan kiaknázza az elkészült tartalmakban rejlő lehetőségeket. Nézzük meg, hogyan is működik!
Tartalomgyártás hatékonyan
A DLX MEDIA módszere lehetővé teszi, hogy már egyetlen jól felépített nap eredményeként hetekre (vagy akár hónapokra) előre tervezhető, sokoldalúan felhasználható tartalmak szülessenek. Nincs szükséged külön videós, szövegíró, közösségi média menedzser alkalmazására – csak egy összehangolt, hatékony rendszer kell, amely időt és energiát takarít meg számodra.
1. lépés: Hosszú formátumú alapanyag (podcast, videó)
Az első és legfontosabb lépés, hogy egy komoly, értékes, hosszú formátumú tartalom szülessen. Ez lehet egy:
- videós prezentáció
- Előadás
Ezek adják a teljes kommunikáció alapját, fő pillérét, hiszen egyszerre tudsz szakértőként megjelenni, értéket adni a célközönségednek és sok-sok későbbi tartalom alapanyagát legyártani.
Miért van erre szükség?
Mert egyetlen felvételből több hétre is elegendő tartalom születhet! Amennyiben rá szánsz néhány napot arra, hogy teljes fókusszal csak ennek az anyagnak az elkészítésével foglalkozz, akkor egy jó ideig nem lesz gondod arra, hogy milyen tartalmakat posztolj.
Ha segítségre van szükséged a marketing stratégiában regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
2. lépés: Rövid formátumú tartalmak előállítása
Miután megvan a hosszú formátumú anyag, jön a második lépés: a tartalom feldolgozása és rövidebb darabokra vágása.
A hosszú formátumú anyagokból készülnek a:
- rövid, 30–60 másodperces short videók, amik felhasználhatók TikTok-on, Instagram Reels-ként vagy YouTube Shorts-ként
- szakmai highlight videók, amiket feltölthetsz a LinkedIn vagy Facebook oldalaidra
- szöveges idézetek, vizuális grafikák, amelyek Facebookon vagy Instagramon is kiválóan működnek
Itt már nem új forgatásra van szükség, hanem precízen kivitelezett vágásra, átdolgozásra és a platformoknak megfelelő optimalizálásra. Az így keletkező sokféle rövid tartalom sokoldalúan felhasználható és könnyen beilleszthető az online kommunikációs csatornáidba.
3. lépés: Disztribúció a közösségi médiában (organikus és fizetett)
A kész rövid tartalmak nem véletlenszerűen kerülnek megosztásra. Minden anyag a megfelelő platformra, a megfelelő formátumban és üzenettel kerül fel. Ehhez ugyan ismerned kell a közösségi média felület sajátosságait!
- TikTok-ra gyors, pörgős, impulzív és könnyen emészthető tartalmak kerülnek
- LinkedIn-en a szakmai hangsúly fontos, ami izgalmas esettanulmányokkal tetézhető
- Facebookon a terjedelmesebb, olvasmányos és közösségépítő posztok működnek
- YouTube-ra a hosszabb időtartamú, edukatív jellegű verzió a legideálisabb
Minden platform a maga szabályai szerint dolgozik, és a DLX MEDIA pontosan tudja, hova és milyen formában érdemes publikálni.
Ha segítségre van szükséged a marketing stratégiában regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
4. lépés: PR és sajtókommunikáció
Az utolsó lépés, ahol a legtöbb cég elakad: a sajtómegjelenések és PR-stratégia világa. A DLX MEDIA csapata leveszi a válladról ennek a terhét, mivel a már elkészült anyagokból:
- sajtóközleményeket készítünk,
- eljuttatjuk a médiumokhoz,
- valamint kiépítjük a szakértői jelenlétedet más csatornákon is.
Így az online tartalmaid nemcsak a közönségedhez, hanem az iparági médiához, szakmai portálokhoz, rendezvények szervezőihez is eljutnak -növelve márkaismertségedet.
Cégvezetőként miért bízhatsz ebben a folyamatban?
Tudjuk, hogy cégvezetőként mennyi feladattal kell szembenézned nap mint nap, így minél időhatékonyabb módon szükséges a közösségi média tartalmaidat kezelned.
A DLX MEDIA csapata által kifejlesztett 4 lépéses módszer hatékonysága abban rejlik, hogy:
- minimális időráfordítást igényel részedről,
- nem neked kell külön videóst, social media menedzsert, PR-szakembert keresned,
- egy kézben kezeljük a teljes online kommunikációdat.
A 4 lépéses tartalomgyártási rendszer nem más, mint egy körforgás – havonta újratöltve:
- minden hónapban új hosszú formátumú anyagok készülnek
- melyből feldolgozzuk a shortokat és optimalizáljuk azokat,
- menedzseljük a közösségi média disztribúciót,
- és végül a sajtónak is eljuttatjuk a közleményeket
Ezáltal folyamatosan frissülő, aktuális és releváns online jelenléted lesz, ami hónapról hónapra erősíti a márkádat.
Maximális minőség, minimális időráfordítás
Összességében a DLX MEDIA 4 lépéses módszere által cégvezetőként kevesebb időráfordítással a maximálisat hozhatod ki egyetlen, professzionálisan elkészített alapanyagból. Az online kommunikációd egyetlen kézben fog összpontosulni, melynek köszönhetően teljes csatorna- és platform-menedzsmentben lesz részed.
Ha szeretnéd végre rendszerezett, profi kezekben tudni a céged online jelenlétét, jelentkezz be egy konzultációra.
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ