Az account manager, más néven ügyfélmenedzser az egyik legfontosabb pozíció minden marketingügynökségnél. Ebben a cikkben elmondjuk, pontosan mi az account manager feladata, melyek a legfontosabb skillek, amelyekkel rendelkeznie kell, illetve megtudhatsz minden fontos információt a DLX Mediánál betölthető account manager állásról. Ha pedig a cikk elolvasása után úgy érzed, ezt a munkakört neked találták ki, máris megpályázhatod a pozit a karrieroldalunkon keresztül!
Mi az account manager feladata?
Az account manager koordinál, szervez, összehangol
Az ügyfélmenedzser feladata rendkívül színes és összetett, sok szempontból hasonló a klasszikus projektmenedzser munkakörhöz. Tevékenységével hidat képez az ügyfelek, valamint a marketingügynökség belső és külső munkatársai között.
Felel a háttércsapat összefogásáért, a gördülékeny munkafolyamatokért, illetve a határidők betartásáért és a magas szintű (marketing) szakmai munkáért.
Egyezteti az ügyfelekkel a megrendeléseket, és továbbítja a feladatokat azokhoz a munkatársakhoz, akik a megvalósításért felelnek.
Munkája során szem előtt tartja a megrendelő igényeit és elvárásait, és mindent megtesz az elégedettségük érdekében.
Az account manager adminisztrál
Az account manager emellett adminisztratív feladatokat is ellát, amelynek elsődleges célja, hogy a teljes munkafolyamat átlátható (és szükség esetén egy másik kollégának átadható) legyen.
Az adminisztráció elsősorban a CRM rendszerben történik, illetve kiterjed a számlázás előkészítésére is.
Forgatások szervezésében segít
Az account manager feladata az is, részt vegyen a forgatókönyvek kidolgozásában, a forgatásra való felkészülésben, sőt az is, hogy hogy részt vegyen a forgatásokon, illetve fogadja az irodában a videó- és podcast felvételekre érkező ügyfeleket.
Az ügyfélmenedzser további feladatai lehetnek:
Munkájával támogatja az új megrendelők onboarding folyamatait, illetve segít a marketing stratégia felépítésében újabb marketing eszközök ajánlásával, értékesítésével.
A kész tartalmakat feltölti a megfelelő platformokra (YouTube, közösségi média stb.), és figyelemmel kíséri azok eredményességét.
Ahogy a fentiek alapján látható, az ügyfélmenedzser tevékenysége igen sokszínű és összetett.
A pozíció rengeteg szuper kihívást és izgalmas feladatot tartogat, amelyekkel a marketing számos területén elmélyítheted a szakmai tudásodat, ha nálunk töltöd be ezt a munkakört.
ÉRDEKEL, MEGNÉZEM A RÉSZLETEKET!
Account manager állás a DLX MEDIA marketing ügynökségnél
A marketing, márkaépítés jelentősége az elmúlt években jelentősen felértékelődött, hiszen egyre kiélezettebbé válik a piaci szereplők közötti verseny, és egyre nehezebb kitűnni a „zajból”.
Ha pedig egy cég nem tud a célközönség látókörébe kerülni, hiába vannak csúcskategóriás termékei és szolgáltatásai.
Amennyiben az emberek nem tudnak a létezéséről sem, nem lesz nyereséges, hiszen nem lesznek vásárlói, így bevétele sem.
Marketingügynökségként mi elsősorban a szakértői márkaépítésre, a videózásra, közösségi médiára és a podcast készítésre specializálódtunk.
Meg vagyunk győződve róla, hogy manapság ezek a kontent típusok jelentik a cégek számára a „szuperfegyvert”, ha szakértőként szeretnének jelen lenni a piacon
A videó és a podcast fénykorát éljük – ezek a tartalomtípusok képesek leginkább hatni a médiafogyasztókra, és ezekre van jelenleg a legnagyobb igény.
Van fullos videó és podcast stúdiónk, profi szakemberekből álló videós csapatunk, így minden lehetőség adott a minőségi munkához.
SZÍVESEN CSATLAKOZNÉK HOZZÁTOK! 🙂
A DLX MEDIA Kft.-ről
A DLX MEDIA elsősorban hazai kis- és középvállalkozásoknak segít a szakértői márkaépítésben, online tartalomgyártásban, stratégiai marketing tanácsadásban.
2019 óta vagyunk jelen a szakmában marketingügynökségként, és 2020-2021 óta szűkítjük a fókuszt elsősorban a tartalomgyártásra.
Ma már a csapatunk több mint 20 főből áll, vannak fix munkatársaink és alvállalkozóink, akikkel az Év Széchenyi Vállalkozása 2022 díj Termelékenység kategóriájának nyertesei lettünk, illetve idén szereztük meg a pénzügyileg legstabilabb cégeknek járó Dun & Bradstreet tanúsítványt.
A további fejlődéshez, növekedéshez azonban szükségünk van még egy belevaló ügyfélmenedzserre, aki munkájával hozzájárul ahhoz, hogy még több ügyfelet, még magasabb színvonalon tudjunk kiszolgálni.
Ezeket a skilleket keressük leendő kollégánkban
- kiváló kommunikációs- és szervező készség,
- magas szintű empátia,
- türelem, rugalmasság,
- üzleti (tulajdonosi) szemlélet,
- szakmai (marketing) ismeretek,
- kreativitás, problémamegoldó képesség,
- proaktivitás.
EZ PONT ÉN VAGYOK, JELENTKEZEM!
Jelentkezés az account manager állásra
Ha a leírtak alapján magadra ismertél, és úgy gondolod, szinte rád szabtuk ezt a munkakört, akkor ne habozz, küldd be hozzánk a jelentkezésedet akár még ma!
Pályázatodat karrieroldalunkon keresztül tudod beadni, ahol még rengeteg releváns információt találsz a jelentkezési és kiválasztási folyamattal kapcsolatban is.