Hogyan érdemes belevágni egy céges rendezvény szervezésébe, ha a nap végén valóban elégedett közönséget szeretnél látni? Melyek a legkedveltebb programok, és mire tanácsos figyelni a helyszín kiválasztásakor? Mutatjuk!
Mely céges rendezvények a legnépszerűbbek?
- Csapatépítő játékok. A közös sportolás vagy éppen a szabadulószobás játékok remekül összekovácsolják a munkatársakat, így a munkahelyre visszatérve még egységesebb és hatékonyabb teljesítményre számíthat a vezetőség.
- Workshop. Ha a csapatoddal egy konkrét probléma megoldására szeretnél kreatívan ötletelni, akkor egy kötetlenebb, felszabadult műhelymunka jelenti a megoldást. Ilyenkor a munkahelyi környezetből kiszakadva, mindenki oldottabban állhat hozzá a feladathoz.
- Családi nap. A pörgős projektek után végre eljött a pihenés ideje? Céges családi nap szervezésével úgy építhetsz közösséget, hogy nem rabolsz értékes időt a munkatársak magánéletéből. Grillezés, koktélozás, értékes beszélgetések – ezt jelenti a családi nap!
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek:
Mire érdemes figyelni a céges rendezvényszervezés kapcsán?
Nézzük a legfontosabb teendőket:
1. Tervezz A-tól Z-ig a legapróbb részletességgel!
Ezt akár nulladik lépésként is hívhatjuk, hiszen először is a céges rendezvény típusát és költségvetését szükséges meghatározni, illetve a résztvevők listáját összeállítani.
TIPP: Készíts forgatókönyvet, amelyben pontosan leírod az események menetét. Minél aprólékosabban tervezel, annál tudatosabban irányíthatod az események menetét, és annál sikeresebb rendezvényre számíthatsz.
2. Dolgozd ki a kommunikációs stratégiát!
Ha nagyobb eseményt szervezel, ahol nemcsak a cég munkatársai lesznek jelen, elengedhetetlen a kommunikációs stratégia kialakítása.
A lényeg, hogy teljes mértékben a célközönségre szabd a kommunikáció stílusát. Továbbá legyen egységes a kommunikáció, tehát az esemény előtt, közben és után is tanácsos ugyanolyan nyelvezetet használni. Így valóban profi brandet építhetsz fel a résztvevők szemében.
Mit tartalmaz egy ilyen marketing stratégia?
- Közönség igényeinek, beszédstílusának felmérése – KIKNEK kommunikálok?
- Kommunikációs célok kitűzése: MIÉRT szólítom meg a közönséget?
- Kulcsfontosságú üzenetek megfogalmazása: Konkrétan MIT fogok mondani?
- Értékelési módszerek meghatározása: HONNAN tudom, azaz mivel mérhetem pontosan, hogy sikeres volt-e a kommunikációm?
Hol hirdetheted az céges eseményt?
- Google Ads
- PR kampány, sajtómegjelenések
- Saját weboldal
DLX MEDIA – Rendezvény videó referencia:
Ha segítségre van szükséged videó készítésben, marketing stratégiában, regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
3. Válaszd ki a rendezvényhez ideális helyszínt!
Immár kezedben van a rendezvény forgatókönyve és a kommunikációs stratégia is, úgyhogy jöhet a helyszín kiválasztása.
Egy céges rendezvény helyszín akkor megfelelő, ha:
- Minden érkező számára könnyen elérhető – például közel van az autópályához.
- Kellően nagy a befogadóképessége – így mindenki kényelmesen elfér, bármiféle zsúfoltság nélkül.
- Összhangban áll a cég színvonalával – akár szűk körű buliról vagy szakmai konferenciáról beszélünk.
Mire figyelj még a céges rendezvény, csapatépítő szervezés során?
- Jegyvásárlás lehetősége. Ha nem in-house céges rendezvényt szervezel, mindenképpen biztosíts egyszerű és gyors jegyvásárlási lehetőséget az érdeklődőknek. Például a TIXA segítségével mindez gyerekjáték!
- Beléptetés módja. A legegyszerűbb megoldás a nyakpántok használata, de akár QR-kódos beléptetés mellett is dönthetsz, ha igazán 21. századi beléptetési módot keresel.
- Catering minősége. Szünetekben mindig jól esnek a finom falatok, a mennyei kávék pedig feltöltik a közönséget a folytatásra. Az étkeztetés színvonala legyen az eseményhez illő!
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek:
4. Gondoskodj a profi fotózásról és videózásról!
Ha hitelességet szeretnél építeni, és minden téren kiaknáznád az eseményedben rejlőt lehetőségeket, kérj fel egy profi fotóst vagy csapatot a rendezvényfotózásra.
Hogyan profitálhatsz a céges rendezvényen készült képekből és videókból?
- Felhasználhatod őket a következő rendezvény kampányához.
- Megoszthatod őket a közösségi médiában.
- Feltöltheted őket a céges weboldalra.
Igazán megnyerő fotókat és videókat szeretnél, amelyekből image tartalmak is készülhetnek? Bízd a DLX MEDIA csapatára a fotózást és videó készítést!
Ajánlatkérés, konzultáció:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
5. Kérj visszajelzést a résztvevőktől!
Végül ne felejts el visszajelzést kérni egy rövid kérdőív segítségével, hogy utólag is profin értékelhesd a szervezési munka minőségét.
A visszajelzés kérését pedig a közönséged is honorálni fogja, hiszen ezzel jelzed, hogy valóban számítasz a véleményükre, és fontosnak tartod a szavukat. Ebből pedig rengeteget tanulhatsz, hogy a következő rendezvénnyel még nagyobb sikert arathass.
Példa kérdések:
- Mennyire volt elégedett a témák változatosságával?
- Melyik volt a kedvenc eseménye a rendezvényen?
- Mi tetszett a legkevésbé?
- Hogyan értékelné egy 1-5-ig terjedő skálán a rendezvény színvonalát?
- Van bármilyen javaslata a jövőre nézve?
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek:
Hol bonyolítható le mindez?
Íme 3 remek rendezvényhelyszín:
Eventrend Hotels
Ha nagy létszámú eseményt szerveznél, és olyan helyszínt keresel, ahol a cateringet és a technikai felszereltséget is egy komplex szolgáltatás keretein belül biztosítják, az Eventrend Group elsőrangú lehetőséget kínál a rendezvény lebonyolítására. Részletek
Diamant Hotel
Medencés buli a lenyűgöző Duna-parton egy 4000 m2-es wellness komplexum társaságában – ugye nem hangzik rosszul? Akár csapatépítőt vagy nemzetközi konferenciát szervezel, a Szigetköz szívében található Diamant Hotel minden lehetőséget biztosít a színvonalas események megtartásához. Részletek
SDG Konferenciaközpont
Ha kifejezetten konferenciahelyszínt keresel, akkor az SDG 350 négyzetméteres és 380 főt befogadó központját semmiképp ne hagyd figyelmen kívül. A konferenciatermek temészetesen minden szükséges eszközzel felszereltek, így projektor, Wi-Fi, légkondicionáló és flipchart tábla is található bennük. Részletek
Céges rendezvény szervezése soha nem egy sétagalopp, de tudatos hozzáállással és precíz tervezéssel garantáltan kifizetődő lesz a befektetett munkád. A legfontosabb, hogy tudd, kiknek és miért szervezed az eseményt. Ismerd meg pontosan a célközönséged, készíts mindenre kiterjedő tervet, válaszd ki az ideális helyszínt, és kérj visszajelzést a résztvevőktől – így már biztosan nem lőhetsz mellé. Vágj bele határozottan!
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek: