Az online marketing napról napra fontosabb szerepet kap szinte minden vállalkozás életében. Egyre több felhasználó van jelen a közösségi média platformokon, emellett szinte mindenki azonnal a Google-t hívja segítségül, ha valamire rá szeretne keresni a neten. Ezek az emberek pedig mind-mind megszólíthatók, ha az online marketing mögött valódi stratégia és tervezés áll.
Azonban kifizetődő döntés önállóan megpróbálni forgalmat növelni, vagy inkább a kiszervezés jelentheti a megoldást? Ennek járunk most utána!
Mikor tartsd házon belül a marketing folyamatokat?
- Ha szorosabban ellenőriznéd a munkát. Amennyiben teljes beleszólást szeretnél, és akár a mikromenedzsmentben is részt vennél, az in-house marketing mellett tedd le a voksod. Viszont ne feledd, hogy így sokkal nagyobb felelősség is hárul rád.
Ha elégedett vagy a jelenlegi marketing eredményeiddel. Minden a terv szerint alakul, és az elvártak szerint jönnek a számok? Ha igen, ne változtass, hiszen minden bizonnyal már a legjobb úton haladsz.
Hosszútávon is eredményes tartalomgyártásért vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mikor válaszd az online marketing kiszervezését?
Ekkor tanácsos a szakértők precíz munkáját segítségül hívni:
Ha szívesen fordítanád másra az időd
Amennyiben a Facebook posztok készítése, a PPC kampányok menedzselése vagy éppen a keresőoptimalizált tartalomgyártás stratégiájának megtervezése helyett kedvenc hobbiddal vagy a speciális szakterületeddel foglalkoznál, szervezd ki egy megbízható csapat számára ezeket a teendőket.
Egy vagy több marketing csapatot tanácsos megbízni?
Lehetőleg egyet, akik mindent lefednek. Ha a közösségi média posztjaidat és a céges kampányvideóidat is ugyanazon szakértői csapat készíti, akkor az online marketinged mögött nem kísérletezgetések és összefüggéstelen üzenetek, hanem rendszerszintűen kidolgozott tervek állnak.
Ha céltudatosan szeretnéd egyre feljebb tornászni az eredményeket
Több forgalmat szeretnél generálni a Facebookon, vagy jövőre meg szeretnéd többszörözni a saját csatornád rekord nézőszámát a YouTube-on? Ehhez tudatos tartalomkészítésre van szükséged. Anélkül sajnos esélytelen szállítani a kívánt eredményeket.
Mit jelent a tudatos marketing?
- Alapos piackutatási adatok alapján kezdődik a munka.
- A kampányok lépésről lépésre, pontosan kidolgozott stratégiák alapján zajlanak.
- Nagy hangsúly kerül az eredmények kiértékelésére és a gyenge pontok optimalizálására.
Kihasználnád a Youtube előnyeit? Kérj ajánlatot a DLX MEDIA-tól!
Ha nem szeretnél pénzt égetni
Amikor marketingről beszélünk, elsősorban nem a befektetett pénz mértéke határozza meg a siker nagyságát. Sőt, vannak akik milliókat is elköltenek néhány nap alatt anélkül, hogy szinte bármit is visszahozna az eredménytelen kampányok futtatása.
Miért spórolhatsz rengeteget, ha kiszervezed a marketinget?
- Fillérre pontos költségvetéssel vágsz bele a marketing kampányokba.
- A pénzed valóban működő marketing eszközökbe, illetve bevált ügyfél- és vevőszerző technikákba fekteted.
- Minden kontroll alatt történik, ezért nem úszhat el a költségvetésed a szakszerűtlen licitálási beállítások vagy a drága, de értéktelen marketing lehetőségek használata miatt.
Ha önállóan tervezel belevágni az online marketingbe, készülj fel minél alaposabban a mindennapi teendők menedzselésére. Ehhez persze sok energia és türelem szükséges, de hosszú távon végül mindig kifizetődik a tanulás. Azonban ha gyorsabb eredményeket, és a sötétben való tapogatózás helyett céltudatos marketinggel szeretnél egyre több vevőt szerezni, bízd szakértői gárdára a feladatokat. Ha ilyen csapatot keresel, fordulj hozzánk bizalommal!
Te is ki szeretnéd használni az online marketingben rejlő üzleti lehetőségeket?
Segítségünkkel a minőségi tartalomgyártás és a célközönség elérése többé nem lehet akadály. Keress minket bizalommal!
borítókép: Marvin Meyer on Unsplash