A marketingben egy olyan felszólítást értünk cselekvésre ösztönzés alatt, amelynek célja, hogy azonnali reakciót váltson ki a webhely látogatójából.
Mit jelent a cselekvésre ösztönzés (Call to Action – CTA)?
A marketingben egy olyan felszólítást értünk cselekvésre ösztönzés alatt, amelynek célja, hogy azonnali reakciót váltson ki a webhely látogatójából.
Ez lehet egy „vásárolj most” gomb, egy hivatkozás, amely a látogatót egy másik oldalra, pl. a webshopra navigálja, esetleg egy felszólítás regisztrációra vagy a hírlevélre való feliratkozásra.
Hol alkalmazható a cselekvésre ösztönzés?
A CTA bármilyen hirdetési formában használható: nyomtatott hirdetésekben, TV- és rádióreklámokban, valamint a közösségi médiában és vállalati weboldalakon is használják.
A cselekvésre való felhívás lehet egy hirdetés csúcspontja, vagy csak egy lépés az ügyfélszerzési folyamatban.
Természetesen a különböző médiumokban más formában jelenik meg a cselekvésre ösztönzés.
Míg például egy alapítvány, amely támogatókat és önkénteseket keres, a televíziós reklámban általában a webhelyre irányítja az embereket, vagy telefonhívásra buzdítja őket, addig a honlapon vagy a hírlevélben már szerepelhet az „adományozzon most” vagy a „regisztráljon az önkéntes munkára” gomb.
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatások eredményorientált cégeknek:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ