Fel szeretnéd pörgetni a kisvállalkozásod, de még nem tudod, hogyan fogj hozzá? Ismerd meg az alábbi 5 marketing tippet, amivel Te is hatékonyan növelheted a profitod!
Ismerd meg alaposan a célközönséged!
Minél többet tudsz a célközönségedről, annál könnyebben kommunikálhatsz velük. Ez pedig elengedhetetlen, ha hitelességet szeretnél építeni a piacon. Amint rátapintottál az érzékeny pontokra, onnantól már ezerszer könnyebb dolgod lesz kialakítani az értékesítési tölcsért vagy releváns tartalmakat készíteni a népszerű platformokra.
Tedd fel az alábbi kérdéseket:
- Mi a célközönségem legnagyobb problémája?
- Milyen megoldásra vágynak?
- Mi az, amiben már sokan csalódtak ezen a területen?
- Hogyan tudok nekik konkrétan segíteni?
Készíts célzott tartalmakat!
Miután kérdőíves kutatások, statisztikai adatok és számtalan hozzászólás átolvasása után feltérképezted a célközönséged igényeit, jöhet a tartalomgyártás! Ilyenkor az érdeklődési körükbe tartozó, értékes tartalmakat kell készíteni, amelyek válaszokat adnak a kérdéseikre, vagy csak szimplán szórakoztatóak.
Milyen tartalmakat érdemes készíteni?
-
- Blogbejegyzések
- Képek
- Infografikák
- Audiovizuális tartalmak
- Online videó kurzusok
- Podcastok
Légy aktív a közösségi médiában!
A Facebook és az Instagram, illetve a TikTok és a többi népszerű közösségi média platform remek lehetőséget nyújt a közönségeddel való kapcsolattartásra. Ha minőségi tartalmakat készítesz rájuk, akkor hamar népes követőtábort építhetsz ki, amelynek eredménye az értékesítési eredményeket tekintve is látszódni fog.
TIPP: Posztolj napi 1-2 alkalommal, de tervezz előre legalább 30 napra! Így mindig értékes és jól megtervezett koncepció mentén érhetsz el egyre több embert.
Profi felvételhez, stratégia kidolgozásához kérj ajánlatot a DLX MEDIA-tól!
Bízd szakértő kezekre, ami nem megy!
A vállalkozás vezetése mellett gyakran egyáltalán nincs idő egyéb területeken hatékonyan fejlődni. Fáradtan már hiába állunk hozzá videó vágást tanulni vagy a Photoshop készségeinket csiszolni, hiszen a munka minősége és az általa hozott eredmény sem szokott szívderítő lenni. Ilyenkor célszerű segítséget kérni.
Miért jobb, ha profiknak szervezed ki a munkát?
- Azzal foglalkozhatsz a hétköznapokban, amit igazán szeretsz.
- Soha nem kell aggódnod a tartalmak minősége felől.
- Eredményesek lesznek a kampányaid.
Kérj visszajelzést az ügyfelektől!
Kevés dologból lehet többet tanulni, mint az ügyfelek és vásárlók visszajelzéseiből. Egy őszinte vélemény sokkal többet mondhat, mint az ismerősöktől vagy a barátoktól kapott jóindulatú visszajelzések. Amikor csak teheted, próbáld meg kideríteni, hogy mennyire elégedettek a szolgáltatásoddal vagy a termékeddel az ügyfelek.
Profi felvételhez, stratégia kidolgozásához kérj ajánlatot a DLX MEDIA-tól!
Kérd meg őket, hogy értékeljék vállalkozásod az interneten is!
- Ehhez mindenképpen tanácsos egy Google Cégem fiókot és egy Facebook oldalt is létrehozni. Így ügyfeleid akár mindkét platformon is véleményezhetik a munkádat, amely pozitív értékelések esetén rengeteg új érdeklődőt hozhat számodra.
A kisvállalkozások útja soha nem könnyű, de egy kis odafigyeléssel akár ingyen is rengeteg lehetőséget kiaknázhatsz. Mindenekelőtt térképezd fel a célközönséged szokásait, majd készíts célzott tartalmakat és aktivizáld vállalkozásod a közösségi médiában, illetve kérj értékelést az ügyfeleidtől. Ami pedig nem megy, azt mindig bízd profikra!
borítókép: Volodymyr Hryshchenko on Unsplash