Online marketing ügynökséget keres Budapesten? Jó helyen jár! A DLX MEDIA VII. kerületi irodával és saját videó/podcast stúdióval várja ügyfeleit, viszont napjainkban a technológia segítségével országosan (vagy akár regionálisan) is áll a vállalkozások rendelkezésére.
A DLX MEDIA elsősorban hazai kis- és középvállalkozásoknak segít a szakértői márkaépítésben, online tartalomgyártásban, stratégiai marketing tanácsadásban.
A mai világban mindenki az interneten keres termékeket vagy szolgáltatásokat, ezért minden vállalkozásnak kötelező jelen lennie és tudatosan építenie az online kommunikációját, szakmai márkaismertségét. Ennek számos lehetséges eszköze van, az alábbi területeken tud segíteni a DLX MEDIA budapesti marketing ügynökség a cégek életében:
Közösségi média tartalomgyártás:
A közösségi média szinte egyet jelent az internettel. Magánszemélyként még dönthetünk arról, hogy mennyire osztjuk meg az életünk apró pillanatait, vállalkozásként viszont kötelező jelen lennünk ott, ahol a vevőink megtalálnak minket.
Például egy vendéglátóhely marketingje esetén fontos tisztában lenni azzal, hogy sok érdeklődő a Facebook oldalon keresi automatikusan a napi menüt és nyitva tartást. Egy divat márkánál az instagram fiók fontosságát érdemes kiemelni, ahol a ruhákat és kiegészítőket egyfajta “lookbook”-ként, vagyis katalógusként, divat magazinként lapozgatják az érdeklődők. A LinkedIn pedig főképp a szakértői márkaépítés terepe: ugyanúgy működik, mint a Facebook, de a hírfolyamunkon érdemes a szakmai gondolatainkat és eredményeinket közzétenni.
A közösségi médiában fontos a stratégia (ki a célcsoport, mi a megfelelő kommunikációs stílus, milyen gyakran posztoljunk, stb), és ugyanúgy fontos a kreatív tartalom előállítása.
A vállalkozóknak jellemzően erre nincs elég idejük, ezért praktikus ezt a területet kiszervezni egy külsős marketing ügynökségnek.
A DLX MEDIA-nál állunk rendelkezésre, kérjen ajánlatot közösségi média marketingre!
Videó készítés, videós tartalom, YouTube csatorna:
A legfrissebb statisztikák szerint a YouTube a világ második leglátogatottabb weboldala és percenként több, mint 500 órányi videót töltenek fel a felhasználók. Jelenleg több, mint 31 millió YouTube csatorna létezik.
Talán a legfontosabb tényező, hogy míg a közösségi oldalak egyfajta hírfolyamként működnek, addig a Google és a YouTube inkább egy könyvtárra hasonlít, amiben az algoritmusok keresnek.
Ez azt jelenti, hogy egy jól felépített, értékes videó akár évekkel később is szállítja nekünk a nézőket, látogatókat. Egyszer kell csak befektetni a videó elkészítésébe.
Hol használhatja egy vállalkozás az elkészült YouTube videókat?
- beágyazhatja a weboldalába
- videó hirdetéseket futtathat
- megoszthatja a közösségi média oldalain időről-időre
- a bemutatkozó e-mailben, vagy akár az e-mail aláírásba is be tudja hivatkozni
Milyen típusú videókban érdemes gondolkozni vállalkozásként?
- cégbemutató videó (történet, küldetés, szolgáltatások, csapat, folyamatok bemutatása)
- image videó, rendezvény videó
- termék- vagy szolgáltatás bemutató videó
- válasz a gyakori kérdésekre
- szakértői interjú, videó-podcast
- ügyfél referencia videók, esettanulmányok
- összehasonlító videó (A vs. B termék – előnyök és hátrányok)
- listázó videó (A legfontosabb 5 dolog amit tudni kell … dologról)
- rövid videók hirdetésekhez (YouTube és Facebook videó hirdetések)
Ha nem szeretne kimaradni a videózás nyújtotta lehetőségről, akkor állunk rendelkezésre, kérjen ajánlatot videó készítésre!
Podcast készítés, podcast csatorna menedzsment:
Az elmúlt években a minőségi podcastek gombamódra elkezdtek szaporodni. Nem véletlen a podcast műfaj népszerűsége, hiszen egy olyan idősávot tud kitölteni az életünkben, ami amúgy kieső idő lenne. Tanulhatunk és inspirálódhatunk a podcastekből futás, vagy kutyasétáltatás közben, az edzőteremben, vagy akár mosogatás, vasalás során, hogy ne legyen annyira unalmas a házimunka.
A podcast-ek esetén a legfontosabb a tervezés és a kiváló hangminőség, hiszen itt nem tudunk a képpel kompenzálni, itt kizárólag a hangunk az, amire fókuszálnak a felhasználók.
Miért érdemes podcast-et indítani egy vállalkozásnak?
- kapcsolódhat meglévő és leendő ügyfelekkel: teljesen más dolog valakinek ismeretlenül egy ajánlatot küldeni, vagy pedig meghívni egy podcast beszélgetésre! 🙂
- rengeteg információt gyűjthet az iparágon belül
- van lehetősége a cégnek, cégvezetésnek, kollégáknak bemutatni a szakértelmüket
- meg tudják válaszolni a leggyakrabban felmerülő kérdéseket
Ha profi podcast-et szeretne cégének, komplett menedzsmenttel, stratégiával, kivitelezéssel, felszerelt belvárosi stúdió használattal, akkor keressen minket, szívesen segítünk a podcast indításában és felfuttatásában!
példa: Üzlet & Utazás podcast – Dallos Zoltán és Egerszegi Krisztián beszélgetése: 5 hasznos tipp KKV vezetőknek
Szövegírás, hírlevél:
Bár az előző két pontban a videók és podcastek fontosságáról beszéltünk, egy dolog, amit soha nem fog kimenni a divatból: Az a jól megírt marketing szöveg.
Akár szakmai szövegírásról beszélünk (blog cikkek, vendégcikkek, keresőoptimalizálás), akár hírlevelek készítéséről, akár egy landing oldal szövegezéséről – mindegyik ugyanolyan fontos a vállalkozások életében.
Ha szeretne minőségi szöveges tartalmat, ami elad a weboldalán, esetleg szeretne a google találati listáján jobb helyezést elérni a minőségi blog cikkekkel, akkor állunk rendelkezésre!
Marketing kommunikációs stratégia, tanácsadás:
Talán ezzel kellett volna kezdeni a sort: A legfontosabb a marketing és kommunikációs stratégia kidolgozása a vállalkozásnak.
Több féle tudományos megközelítés létezik a marketing stratégia összeállítására (4P, 7P, 4C) de a legfontosabb, hogy a marketing stratégiánk az alábbi kérdésekre adjon választ:
- Ki a célcsoportunk, akinek el akarunk adni?
- Mire van szüksége a célcsoportunknak?
- Mik a leggyakoribb problémák, kérdések, ami felmerül a vevőink fejében?
- Miben vagyunk mások a piacon (pozícionálás, USP)
- Milyen kommunikációs csatornán fogjuk elérni a célközönségünket?
Sajtómegjelenés, PR cikkek közzététele:
Sokan azt gondolják, hogy a sajtó már a múlté. A nyomtatott sajtóra ez valószinűleg igaz, az online média megjelenések kapcsán viszont aligha.
Egy jól megírt PR cikk több legyet is üthet egy csapásra:
- Hitelességet közvetít: például kitehetjük a weboldalunkra az ismert online médiumok, magazinok logóit, vagy felsorolhatjuk a publikált cikkeinket, média megjelenéseinket.
- Meg tudjuk osztani a közösségi média oldalainkon, ezáltal folyamatos jelenlétet, tartalmat biztosít a Facebookra, Instagramra, Linkedin-re a vállalkozásnak.
- Sosem tudhatjuk, hogy az adott cikket ki fogja olvasni. Lehet hogy az olvasó a cikk hatására rákeres a weboldalunkra és ügyfelünk lesz, esetleg partnerünk, beszállítónk, vagy akár a munkatársunk, alvállalkozónk mert szimpatikus neki a cég filozófiája
- Végül pedig a PR cikkek segítenek a Google találati listáján való jobb megjelenésben, köszönhetően annak, hogy sok esetben a cikkben hivatkoznak a vállalkozás weboldalára, ez pedig növeli a hitelességet a Google robotjainak “szemében”.
A vállalkozásoknak mindenképp érdemes folyamatosan jelen lenni az online sajtóban, tudatosan, már az első évtől építeni a jelenlétet.
Sajtómegjelenés, vagy akár komplex marketing stratégia és tanácsadás miatt keresse bizalommal a DLX MEDIA csapatát!
borítókép: Brooke Lark // Unsplash
PR cikk minta: Dallos Zoltán (DLX MEDIA alapítója) cikke a Forbes-ban: 5 ok, amiért most érdemes Youtube-csatornát indítani!
2 Comments