A YouTube nemcsak a világ második leglátogatottabb oldala, hanem az egyik leghatékonyabb felület arra, hogy szakértőként, vállalkozóként vagy márkatulajdonosként megmutasd magad. Több mint 2 milliárd aktív felhasználóval havonta, és percenként 500 órányi új videótartalommal a YouTube már rég nem csak „videómegosztó”. Ebben a cikkben 5 okot mutatunk, miért érdemes még ma belevágnod egy saját csatorna elindításába.
1. A videó az egyik legerősebb eszköz a személyes márkaépítéshez
Ha valaki látja az arcodat, hallja a hangodat, érzékeli a gesztusaidat, sokkal mélyebb bizalmi kapcsolat alakul ki, mintha csak olvasna rólad. A videón keresztül hitelesebbé, emlékezetesebbé válhatsz. Ez különösen fontos szakértőknek, tanácsadóknak, orvosoknak, jogászoknak, trénereknek – bárkinek, akinek a személyisége része a szolgáltatásának. De még egy webshop is profitálhat belőle: termékbemutatók, ügyfélszolgálati tippek, kulisszák mögötti tartalmak – mind erősítik a vásárlói lojalitást.
Ha segítségre van szükséged a marketing stratégiában, regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
2. A YouTube javítja a keresőben elfoglalt helyezésedet (SEO)
A YouTube a Google tulajdonában van – és a Google szereti, ha YouTube-videók jelennek meg a találatok között. Egy jól optimalizált videó akár a keresési lista elejére is kerülhet, így értékes látogatókat hozhat az oldaladra. Ráadásul egy erős YouTube-csatorna a márkád online jelenlétének sarokköve lehet.
3. Minden szükséges eszköz ott van a zsebedben
Sokan azt hiszik, hogy videózni csak stúdióval, profi kamerával és stáb segítségével lehet. Valójában ma már egy jó okostelefonnal és némi tudatossággal kiváló videókat készíthetsz. A legfontosabb, hogy jó legyen a fény és a hangminőség – minden más fejleszthető idővel. Kezdj el gyakorolni, és hamarosan rutinná válik a kamera előtti szereplés.
4. Kommunikációs fejlődés és önismeret
A saját videóid visszanézése az egyik legjobb módszer arra, hogy fejleszd a kommunikációdat. Először talán furcsa lesz visszahallani magad, de minél többet gyakorolsz, annál könnyebben oldódnak a gátlások. A fókusz lassan áttevődik magadról a közönségedre – és ekkor kezded igazán értéket adni.
Ha segítségre van szükséged a marketing stratégiában, regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
5. Kapcsolatépítés, ahogy még nem próbáltad
A YouTube tökéletes terep az új kapcsolatok építésére. Ha például interjúsorozatot indítasz, a vendégeiddel való beszélgetés nemcsak tartalmat ad, hanem új üzleti vagy akár baráti kapcsolatokhoz is vezethet. Egy interjú minden félnek win-win: a vendégnek, a nézőnek és a csatornatulajdonosnak is.
Hogyan segít a DLX MEDIA?
A DLX Media nemcsak a videók technikai gyártásában (forgatás, vágás, utómunka) segít, hanem a tartalomstratégia, a tematika kialakítása, a YouTube menedzsment, sőt a videók disztribúciója is a portfóliónk része. Saját stúdiónk és profi csapatunk biztosítja, hogy a videós jelenléted ne csak szép, hanem eredményes is legyen.
Ha szeretnél végre hatékonyan, rendszerben jelen lenni a YouTube-on, ne habozz. Keress minket bizalommal – mutassuk meg együtt a világnak, mit tudsz!
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
kapcsolódó cikkek:
- A YouTube legnépszerűbb videói: Mit nézünk, és miért?
- Videó készítés árak és hasznos infók
- Így vágj bele a YouTube videó készítésbe