A legtöbb vállalkozásnál a nyarat automatikusan leírják: “nyári uborkaszezon”, “mindenki szabadságon van”, “a fű se nő ilyenkor”, ”nyáron nem történik semmi”. Pedig pontosan ez az az időszak, amikor a legjobb cégek előkészítik az őszi és év végi marketing kampányokat. Amíg a többiek pihennek, Te most tudsz előnyt építeni!
4 ok, amiért nyáron érdemes foglalkozni a marketingeddel:
1️⃣ Most van időd tervezni, rendszert építeni
Az őszi időszakban és az év végi hajrában mindenki marketing kampányokat futtat, hirdet, posztol, akciózik, rendezvényeken kiállít. Akkor már nincs idő rendszert fejleszteni, csak futsz az események után.
A nyári időszak tökéletes a stratégia átgondolására, új kampányok tervezésére, vizuális anyagok frissítésére, PR és sajtómegjelenések előkészítésére.
Aki most felkészül, ősszel előnyből fog indulni.
2️⃣ Nyáron könnyebb inspirációt gyűjteni
Az emberek jellemzően ilyenkor veszik ki az éves szabadságuk 40-60%-át, a tengerparton több idő jut olvasásra, inspirálódásra, szakmai podcastek hallgatására.
Ezért ebben az időszakban könnyebb elérni új követőket edukációs, szakmai tartalmakkal, és mivel kisebb a reklámzaj, ezért könnyebben találnak rád a social media platformokon.
Az edukációs, szakmai, inspiráló tartalmak nyáron kiemelkednek a feedből.
Ha segítségre van szükséged a marketing stratégiában regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
3️⃣ Most alacsonyabb a digitális zaj
Ősszel és év végén mindenki egyszerre fog hirdetni, akciózni, eseményt szervezni. Karácsonyi kampányok, black friday, cyber mondat – ezek az események mind felhajtják a hirdetési költségeket is.
A nyári szezonban jellemzően alacsonyabbak a CPC és CPM árak, kevesebb konkurens kampány fut egyszerre, így jobban tudsz érvényesülni.
Kisebb verseny = több elérés kevesebb pénzből.
4️⃣ Nyáron lehet nyugodtan tartalmat gyártani
Amikor év közben rohanás, folyamatos tűzoltás van, olyankor nehéz időt szakítani a profi videók, podcastok, átgondolt PR anyagok elkészítésére.
Nyáron viszont, van idő elmenni stúdióba, kipihenten leforgatni kampányanyagot, újragondolni, frissíteni a weboldalunkat, rendszerezni a social média tartalmakat.
A nyári időszak tökéletes a kreatív anyagok elkészítésére.
Hogyan segít a DLX MEDIA a nyári időszakban is?
- Teljes marketing stratégia kidolgozása
- Videós és podcast tartalom gyártása saját stúdiónkban, vagy bármilyen külső helyszínen.
- PR cikkek, sajtómegjelenések előkészítése
- Tartalomnaptár, tervezés, közösségi média kezelés
Amit nyáron felépítünk, az ősszel stabilan termeli az eredményeket.
Az igazán jól működő vállalkozások nem az év végi rohanásban próbálnak kapkodni, hanem nyáron építik fel azt a rendszert, amiből ősszel profitálnak.
Ne hagyd elúszni a nyarat! Most van itt az idő rendszert építeni,
NINCS UBORKASZEZON!
Segíthetünk? Regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ