Sajtómegjelenések, online PR kampányok
“Majd rólad szólnak a hírek, veled van tele a sajtó!” – Tankcsapda
Miért fontos, hogy jelen legyél a médiában?
Az online lehetőségek korszakát éljük. Egy vállalkozás ma már ezerféle módon elérheti ügyfeleit az internet segítségével. Azonban a tudatosan felépített PR-kampány, a sajtómegjelenések, még az online marketing időszakában is komoly piaci előnyt jelentenek.
A szakértői státusz elérésének egyik legjobb módja, ha ismert médiumokban olvashatnak rólad a vevőid, partnereid
A PR-megjelenések növelik a céged presztízsét, márkaismertségét, ami hosszú távon bevételt generál.
Valójában a modern sajtóban megjelenni jobb és hasznosabb, mint bármikor valaha.
Veled lesz tele a sajtó
A média világa a nagymenők játszótere. De miért ne lehetne a te céged is nagymenő?
Őszinték leszünk veled: a sajtóba való bekerülés – különösen országos szinten – nem egyszerű. A médiaprofil felépítése hónapokig vagy akár évekig is eltarthat. Profi szakemberek nélkül, egyedül nem fog menni.
A multinacionális cégek ismertséget, márkaépítést, jó megítélést várnak a sajtótól, ezt azonban elérhetik a kkv-k is.
A DLX MEDIA kis- és középvállalkozásoknak segít abban, hogy szakértői imázst építsenek. Ennek a folyamatnak óriási lökést adhatnak a médiamegjelenések.
Ha ránk bízod a sajtóprofilod kialakítását, akkor garantált a siker.
Akciós PR-csomagunk KKV vállalkozások számára
SZÖVEGÍRÁS
TERJESZTÉS
MÉDIAMEGJELENÉSEK
ORSZÁGOS HÍRNÉV
Mi történik, miután jelentkeztél?
01.
Felmérjük a vállalkozásod céljait, lehetőségeit és ennek megfelelően teszünk neked javaslatot a médiamegjelenés típusára.
- Interjút készítünk a céged képviselőjével,
- összeállítjuk a szükséges sajtóközleményt,
- téged is bevonunk az anyag szakmai jóváhagyásába,
- profi szövegírók és korrektorok ellenőrzik a végleges verziót.
02.
A DLX MEDIA napi kapcsolatban van számos újságíróval, szerkesztőséggel. Több ezer fős sajtólistára küldjük el a vállalkozásodról készült sajtóanyagot. Gyakorlatilag a teljes magyar médiát lefedjük:
- online hírportálok, magazinok,
- nyomtatott sajtótermékek,
- rádiók,
- televíziók.
03.
A cégedről szóló megjelenéseket, híreket figyelemmel kísérjük és értesítünk az eredményekről. Addig egyeztetünk a sajtó munkatársaival, amíg minimum 10 helyen meg nem jelenik a vállalkozásodról szóló tájékoztatás. Azt is garantáljuk, hogy ezek közül legalább egyszer az országos médiában szerepel majd a céged. Tehát, amit nyújtunk:
- folyamatos sajtószemle,
- garantált eredmények,
- megjelenés az országos médiában.
Referenciáink
Gyakori kérdések a sajtómegjelenéssel kapcsolatban
Miért fontos, hogy szerepeljek a sajtóban?
A sajtóban való megjelenés más szintet képvisel, mintha egy blogban, vagy egy podcastben szerepelnél. Amíg utóbbi sokaknak sikerül, addig az előző csak a legjobbaknak. Akik minőségi, jó ügyfelekkel szeretnének dolgozni, azoknak érdemes arra törekedniük, hogy bekerüljenek a sajtóba.
Ma már az igényesebb megrendelőknek nem elég egy-két átlagos referencia. Ők olyan vállalkozásokra szeretnék bízni a pénzüket, akikre a média is odafigyel. Ez egy garancia a szemükben arra, hogy az említett cég valódi minőséget képvisel.
Kinek való a PR-szolgáltatás?
Ha csupán arról van szó, hogy jót tenne a lelkednek, ha látnád magad egy újságban, vagy a barátokat, esetleg a konkurenseidet szeretnéd ámulatba ejteni, akkor inkább ne gondolkozz sajtómegjelenésben.
PR kampányokra azoknak a vállalkozóknak érdemes pénzt áldozniuk, akik hosszú távra terveznek és komoly szereplői akarnak lenni saját piacuknak. Ugyanis a médiamegjelenések általában nem azonnali bevételeket eredményeznek, hanem később térülnek meg. Akkor viszont nagyon.
Miért érdekelné a sajtót az én vállalkozásom?
Eleinte nem fogja érdekelni. Talán a vállalkozásod létezéséről sem tudnak. A kezdeti időszak nagyon nehéz, át kell törni az un. üvegplafont. Éppen ebben a nehéz időszakban nyújt óriási segítséget a DLX MEDIA. A sajtó folyamatosan ki van éhezve új és hasznos információkra. Az viszont külön szakmai tapasztalatot igényel, hogy ezeket az információkat úgy tálald, hogy az adott esetben egy újság, vagy egy televízió számára is hasznos legyen. A folyamatos PR-stratégia egy öngerjesztő folyamat: ha jól csináljuk, akkor az idő múlásával már nem neked kell lobbiznod a sajtónál, hanem a sajtó fog keresni téged.
Mennyi hasznot hozhat nekem a sajtójelenlét?
A sajtóban való megjelenés elsősorban a márkaépítésben játszik fontos szerepet. Éppen ezért nehéz forintosítani a hasznát. Az eredmények közvetett módon fognak jelentkezni.
Minél több helyen írnak a vállalkozásodról, annál erősebb lesz az irántad mutatott bizalom a vásárlók részéről. Egyvalami azonban biztos: komoly szintre lépni csaknem lehetetlen anélkül, hogy a tömegkommunikációban ne jelenj meg valamilyen formában.
Hogyan tudjátok garantálni a médiamegjelenéseket?
A DLX MEDIA egyéb munkái miatt folyamatosan kapcsolatban van több újságíróval, szerkesztővel. Ezeket az ismeretségeket kihasználva sokkal gyorsabban eljutunk a megfelelő személyekhez, mint egy átlagos marketingügynökség. Több szerkesztőséggel szerződéses viszonyban állunk, azaz nem bízzuk a véletlenre a sikeredet.
Még mindig hezitálsz?
Ha nem vagy biztos abban, hogy tudunk neked segíteni
Az ingyenes konzultáció célja éppen az, hogy megismerkedjünk, kialakuljon a bizalom, és megnézzük, miben tudunk neked segíteni. Jelentkezz bátran és 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Te nem veszíthetsz semmit.
Ha nem tudod még, hogy a PR közlemények miről szóljanak?
Segítünk! Ellátunk tartalomötletekkel és akár hosszú távon is menedzseljük a marketing csatornáidat, legyen szó blogról, hírlevélről vagy akár közösségi és videós felületekről.
Ha az aggaszt, hogy mi lesz, miután beszéltünk
A konzultáció nem jelent semmilyen további elköteleződést. A célja éppen az, hogy megnézzük, tudunk-e neked segíteni a médiamegjelentésekben.
Maradt még kérdésed?
Keress minket a 06 (20) 237 5721 telefonszámon, vagy írj emailt a hello [kukac] dlxmedia [pont] hu címre és készséggel válaszolunk.
A DLX MEDIA-ról
A DLX MEDIA hazai kis- és középvállalkozásoknak nyújt teljeskörű online marketing szolgáltatásokat, fókuszálva a szakértői márkaépítésre, stratégiai kommunikációra, folyamatos és minőségi audiovizuális tartalomgyártásra.
Elégedett ügyfeleink között találhatóak innovatív technológiai vállalkozások (Webshippy, Billingo, DODO), felsőoktatási intézmények (BME), valamint gasztronómiai, egészségügyi szolgáltató vállalkozások.
Legutóbbi munkáink: