Minden vállalkozás számára elengedhetetlen, hogy legyen egy jól működő üzenetküldő applikációja, amely egyszerűvé és gördülékennyé teszi a mindennapi vállalati kommunikációt. A SLACK az egyik legkedveltebb csevegőalkalmazás cégek számára. Ha még nem használtad, vagy szeretnél többet megtudni a legjobb funkcióiról, olvass tovább!
Miért van szükség üzenetküldő alkalmazásra a cégnél?
Ha csak nem mindannyian egyetlen irodában dolgoztok, akkor egészen biztosan szükségetek van egy megbízható, jól működő kommunikációs csatornára, amely támogatja a hatékony információ megosztást és az együttműködést.
Régebben csupán a nyomtatott levelek és a telefon, illetve a fax könnyítette meg a vállalaton belüli (és kívüli) információcserét, ma azonban szuper applikációk állnak rendelkezésünkre, amelyek leegyszerűsítik, kényelmesebbé és gyorsabbá teszik a mindennapi kapcsolattartást.
A kommunikáció ma már főleg az online térben zajlik, a privát és a vállalati egyaránt, és fontos, hogy ezek teljesen különváljanak egymástól.
A céges beszélgetéseket nem szerencsés olyan, privát célra is használt applikációkon keresztül lebonyolítani, mint például a Messenger, a Viber vagy a WhatsApp.
Hiszen, ha ugyanazon a felületen zajlik a magánjellegű és a céges kommunikáció, akkor nagyon nehéz szétválasztani a munkát és a magánéletet, a privát és a céges csevegéseket.
Sokkal professzionálisabb és hatékonyabb beszerezni egy üzenetküldő szoftvert, amelyet kizárólag a vállalati kommunikációra használhattok a kollégákkal.
Ráadásul így biztosíthatod, hogy egyetlen felületen minden munkatársad elérhető legyen munkaidőben.
Miért válaszd a SLACK-et?
A SLACK az egyik legszuperebb üzenetküldő app azok számára, akik egy professzionális megjelenésű, gyorsan elsajátítható és könnyen használható programot keresnek, amelyen nem csupán chatelni lehet, hanem hanghívások indítására és fogadására is van lehetőség.
A SLACK rendkívül jól testre szabható, így minden cég a saját igényeinek megfelelően állíthatja be a szoftvert.
Olyan applikációkkal is integrálni lehet, mint például a Trello vagy az Asana, de kompatibilis már a Google Drive-val, a Dropboxszal, a Twitterrel és a GitHubbal is, így a fájlok megosztása a szolgáltatások között zökkenőmentes.
A SLACK tíz főig díjmentesen használható – ha pedig ennél többen vagytok a cégnél, akkor az ingyenes verzió egy kiváló lehetőség a program tesztelésére.
Tippek a SLACK használatához
Ha ki akarod hozni a SLACK-edből a maxot, akkor érdemes alaposabban megismerni a benne rejlő lehetőségeket.
Például jól jöhet a cégednél, ha tudod, hogy a SLACK-en idősávokat lehet beállítani, amikor elérhetők vagytok, így a csapat mindig képben van, hogy ki mikor tud üzenetet fogadni és reagálni rá.
Létrehozhattok csatornákat, például a különböző részlegek vagy osztályok, illetve teamek számára, így mindig választhattok, hogy csak egyetlen személynek, egy részlegnek vagy az egész cégnek külditek az adott üzenetet.
A beszélgetések visszakereshetők, lehet rájuk válaszolni, de reagálhattok egy-egy emojival is az üzenetekre.
Fájlok megosztására is alkalmas a SLACK, így nem kell a levelezőrendszert vagy más felületet is megnyitni ahhoz, hogy egyes tartalmakat elérhetővé tegyetek egymás számára.
Beállítható az appon naptár- és emlékeztető funkció is, ami nagyon praktikus, főleg akkor, ha több határidős feladat fut egyszerre a cégednél.
A SLACK a böngészőn keresztül érhető el, és van mobilos verziója is, így bárhonnan, bármikor kapcsolatba tudtok lépni egymással, csupán internet kapcsolatra van szükség az üzenetváltáshoz.
A SLACK rengeteget dob a céges kommunikáción, ezért érdemes beszerezni, és kihasználni a rengeteg funkciót, amelyet a szoftver biztosít a felhasználóknak.
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek:
Borítókép: Unsplash // jeshoots