Amennyiben van egy vállalkozásod, és új ügyfeleket, partnereket, vevőket szeretnél, bizonyára megfordult a fejedben, hogy erősítsd az online jelenléted. A lépést magát egyszerűen meg lehet tenni, azonban ahhoz, hogy kitűnj a tömegből, sokkal többre lesz szükség. Mielőtt beleásnánk magunkat a “Hogyan”-ba, érdemes felmérni, pontosan mit is nyer egy vállalat azzal, hogy egy stabil online jelenlétet kialakít, ugyanis minden sikeres projekt a missziók és víziók letisztázásával indul. Kifejezetten erre a célra szolgál egy tartalmas szakmai, szakértői interjú.
Milyen előnyökkel szolgál egy szakértői interjú?
1. Hitelességet épít
Minden cégnek vannak alapelvei, melyeket célszerű marketingüzeneteken keresztül közvetíteni a potenciális fogyasztóihoz. Az online tereken publikált szakmai interjúk kiválóak erre, ugyanis a hagyományos médiaeszközökhöz képest, ahol csak a legnagyobb vállalatok jelennek meg, az online terekben mindenkinek megadatik az az esély, hogy megmutassa értékeit. Így a vállalat a saját missziójával egyező anyagokat publikál, amely egyfajta hihetőséget kölcsönöz az üzeneteinek.
2. Bizalom erősítése
Míg a hagyományos médiaeszközöknél egyirányú a kommunikáció, a social media egyik hatalmas előnye, hogy a fogyasztóknak is interaktivitást kölcsönöz. Ezek a fórumok lehetővé teszik, hogy amennyiben kérdés merült fel a szakmai interjú folyamán, a követők bármikor felvehetik a vállalattal a kapcsolatot, és egy olyan cég iránt,
aki rendszeresen és imázsának hűen ad választ a megkeresésekre, egyfajta szorosabb kötelék (akár lojalitás is) alakul ki a fogyasztóban, amely a vállalat iránti bizalmat is erősebbé teszi.
Ha segítségre van szükséged a szakértői interjú elkészítésében, regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
3. Olvasottság
Ha egy cég már meghatározta azt a célközönséget, akiket az online téren el szeretne érni, és kikutatta e célcsoport preferenciáit, akkor olyan, vállalati imázzsal egyező tartalmakat tud gyártani, amelyek egyben trendik is. Egy minőségi szakmai interjú pedig vonzza a követőket a szervezet social media oldalaira, akik közül néhányan a cég weboldalát is megtekintik. Mennyiség vagy minőség – céltól függetlenül minden vállalatnak érdeke a megtekintések számának növelése.
Megvalósítás
Minden bizonnyal felmerült benned, valójában hogyan valósítható meg egy minőségi szakmai interjú elkészítése, hogy minél hamarabb realizáld ezeket az előnyöket? A DLX MEDIA szakértő csapata a témaválasztástól a megvalósításig akár a folyamat egészén végigkísér! Mindössze azt kérjük tőled, hogy részletesen mutasd be a szervezetedet, hogy minél relevánsabb tartalmakat tudjunk létrehozni.
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek:
Hogyan segít a DLX MEDIA a szakértői interjú elkészítésében?
Nem kell hoznod semmit, csak magadat
Mi mindent előkészítünk; az interjúra várunk téged egy strukturált kérdéssorral, a felvételek stúdiónkban, saját kameráinkkal készülnek, valamint az utómunkákat is vállaljuk – igényeidnek megfelelően az anyagokat megvágjuk, megszerkesztjük és feltöltjük online csatornáidra, valamint kérésre akár sajtóban is publikálunk.
Ha segítségre van szükséged a szakértői interjú elkészítésében, regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
A legjobb arcodat mutatjuk be a videókban
Stúdiónkban a fénytechnikát és a hátteret a hozzád legjobban illő módon rendezzük el, és videószerkesztőink a nyers videóanyagot strukturálttá és megragadóvá teszik.
Egy tartalomból a lehető legtöbbet kihozzuk
Sokan beleesnek abba a hibás gondolkodásmódba, hogy a közösségi médiát egy nagy felületként kezelik. A valóság viszont az, hogy közösségi platformonként más-más típusú anyag teljesít jól. Csapatunk gyakorlott a tartalomtöbbszörözésben, így garantáljuk, hogy minden felületre a leginkább odaillő anyagot töltjük fel.
A kész anyagot címlistán keresztül terjesztjük
Amennyiben igényed van rá, a kész anyagokat egy email címlistára is szétküldjük! Így garantáljuk, hogy a készített szakmai interjú minél több releváns címzetthez jusson el.
Portfóliónk
Hogyan működik a szakértői interjú a gyakorlatban? Nézzünk egy konkrét példát:
Ha segítségre van szükséged a szakértői interjú elkészítésében, regisztrálj egy díjmentes konzultációra:
DÍJMENTES KONZULTÁCIÓ
Kapcsolódó szolgáltatásaink: