A tartalommarketing 2021-ben is tökéletes választás, ha növelni szeretnéd a forgalmad. Akár kisvállalkozást vagy már nemzetközileg is komoly hírnévvel rendelkező céget vezetsz, a tartalomkészítés az egyik legkézenfekvőbb választás az új ügyfelek és vásárlók szerzésére. Miért működik ennyire jól? Alábbi cikkünkből megtudhatod!
Erősíted a branded
Legyen szó céges vagy személyes márkaépítésről, csakis minőségi tartalmakkal érhetsz el valódi sikert. Gondolj csak bele: a vállalkozásoddal kapcsolatos tartalmaknak pontosan tükrözniük kell a szolgáltatásod vagy a termékeid színvonalát, különben a látogatók nem fognak bizalmat szavazni neked.
Érdemes minden egyes tartalom készítésekor úgy hozzáállni a munkához, hogy mindegyik videó, cikk vagy éppen közösségi média bejegyzés már önmagában is meggyőző legyen.
Ha profin csinálod, akkor a branded…
- Azonnal megmutatja, hogy mivel is foglalkozik a vállalkozásod,
- egyértelműen jelzi közted és a konkurenciáid közötti különbségeket,
- a célközönségedet ténylegesen megszólító üzeneteket hordoz,
- azonosulható történeteken keresztül közvetít értékeket,
- lépést tart a kor szellemiségével.
Változatos tartalmakkal érheted el a célközönséged
Minden potenciális ügyfeled egyedi elvárásokkal böngészik a különböző online tartalmak között. Éppen ezért nincs olyan tartalomtípus, amivel mindenki szemében garantáltan sikert aratsz.
Amíg egyesek leginkább videókat néznek szívesen, addig mások az olvasást részesítik előnyben. A legfontosabb, hogy minden kiadott tartalmad ugyanazt a szemléletmódot és értékvilágot közvetítse.
Milyen típusú tartalmakat készíthetsz?
- Blogbejegyzés
- Infografika
- Kérdezz-felelek stream
- Online kurzus
- Podcast
- Hírlevél
- Videó
Változatos, profi tartalmakért kérj ajánlatot a DLX MEDIA-tól!
Az örökzöld tartalmak még hosszú évek múlva is forgalmat hoznak
Habár a világ elképesztően gyorsan változik, szerencsére mégis készíthetsz évtizedek vagy akár még évszázadok múlva is tökéletesen helytálló tartalmakat. Ez pedig folyamatosan releváns forgalmat biztosíthat számodra a Google keresőből is.
Így két legyet üthetsz egy csapásra: egyrészt a most elkészített tartalmaid évek múlva is hozhatnak ügyfeleket, másrészt a keresőoptimalizálásból (SEO) származó forgalmadat is napról napra feljebb tornászhatod.
Hogyan készíthetsz időtálló tartalmakat?
- Nyújtsd megoldást az örökérvényű problémákra! Az ilyen jellegű tartalmakat pedig tanácsos igazi szakértőkkel elkészíttetni, akik pontosan átlátják a célközönség problémáit, és konkrét megoldási lehetőségekkel szolgálnak számukra.
Tényleges értéket adhatsz
Írhatsz milliónyi sorból álló cikkeket vagy készíthetsz végtelen hosszúságú videókat is, ha azok nem tartalmaznak hozzáadott értéket, sajnos esélytelen az ügyfélszerzés.
Készíts bármit is, a lényeg, hogy a célközönségedet informáld, tanítsd vagy szórakoztasd. Ha az előbb felsorolt 3 tényező közül már csak egyet is teljesítesz, garantáltan fel fog lendülni a vállalkozásod.
Milyen értékekre fókuszálj a siker érdekében?
- Eredményorientáltság
- Átláthatóság
- Tudatosság
- Nyitottság
- Minőség
Hosszútávú, eredményes stratégia alkotásáért kérj ajánlatot a DLX MEDIA-tól!
Jelentősen növelheted az értékesítési arányod
Végül jöjjön a legfontosabb, amiért megannyi vállalkozás választja hosszú távú stratégiaként a tartalommarketinget. Ugyanis a nyomulós PPC hirdetések vagy a túlzottan marketingszagú bejegyzések nem mindenkit győznek meg elsőre.
Azonban egy inspiráló podcast, egy remekül megírt szakmai cikk vagy egy hihetetlen audiovizuális élményt nyújtó videó garantáltan betalál az elérni kívánt emberek körében. Ez pedig közvetett módon, de akár többszörösére is növelheti a jelenlegi értékesítési arányod.
TIPP: Tervezz értékesítési tölcsért, hogy minél tudatosabban irányíthasd a beérkező forgalmat. Először érdemes csupán az érdeklődést felkelteni, majd a konkrét szolgáltatások vagy termékek felé terelni a látogatókat. Így lépésről lépésre, kézenfogva vezetheted a látogatóidat a vásárlás felé vezető úton.
A tartalommarketing tehát a legeredményesebb hosszú távú marketing stratégiák közé tartozik. Minden elkészített videó, cikk, podcast vagy egyéb formátum befektetés a jövőbe, ezért készíts bármilyen típusú tartalmakat is, az általuk hozott érték felbecsülhetetlen lehet.
Tartalomgyártással szeretnéd felpörgetni a forgalmad?
Fordulj hozzánk bizalommal!
borítókép: Nubelson Fernandes on Unsplash