Infláció, elszabaduló energiaárak – nem lehet tagadni, nehéz időszakot élünk, ám a helyzet nem kilátástalan. Túl lehet élni a válságot, sőt pozitív hozzáállással akár nyertesként is ki lehet kerülni belőle.
Háborúk, járványok, válságok eddig is voltak, és lesznek is.
A feladat: megtanulni alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez.
Az ésszerű költségcsökkentés az egyik legjobb eszköz a cégek kezében. Érdemes átvizsgálni és optimalizálni a kiadásokat, ill. lehetőség szerint várni a nagyobb beruházásokkal.
A másik módszer a bevétel növelése, amelyet legkönnyebben marketing tevékenységgel lehet elérni.
Ki kell tűnni a tömegből, és nagyobb fokozatra kapcsolni, amikor a legtöbben lassítanak!
A tartalomgyártás, a SEO (keresőoptimalizálás) és a megfelelő csatornák használata a vevőszerzés legjobb módjai.
Érdemes a sales területet is megerősíteni, és megkeresni a régi ügyfeleket hosszú távú keretszerződésekkel.
Ha segítségre van szükséged online marketing stratégia kialakításában, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot, és egyeztess időpontot az első, ingyenes konzultációra!
DLX MEDIA tartalommarketing szolgáltatásaink eredményorientált cégeknek:
Borítókép: Unsplash/ Markus Winkler